Veel gestelde vragen

Welke gegevens moet ik invullen?

Vult u gegevens zo volledig mogelijk in:

Uw adres met huisnummer, Uw naam, mobiel telefoonnummer, aantal personen en uw vluchtnummer

 

Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?

Ja, daarom is het belangrijk dat u bij het invullen van de gegevens, uw mobiel telefoonnummer en/of e-mail adres invult.

 

Contact?

Voor vragen over uw reservering zijn wij telefonisch bereikbaar op +31641193407 of +31641193408.

Mocht het zijn dat wij u even niet te woord kunnen staan, spreek dan duidelijk in op de voicemail en wij bellen u zo snel mogelijk terug,

 

Hoeveel bagage mag ik meenemen?

Een standaard taxi heeft ruimte voor maximaal 2 grote koffers en 2 handbagage. De stationwagen heeft ruimte voor 3 grote koffers en 3 handbagage.

Heeft u meer dan dat? Dan dient u een taxibusje te bestellen. Deze biedt ruimte voor ruim 6 grote koffers en 4 handbagage.

 

Hoeveel personen kunnen er maximaal mee?

In een standaard taxi kunnen 4 personen mee. Een taxibusje heeft plaats voor 7 personen.

 

Hoe lang duurt het voordat de taxi aankomt?

Ons streven is dat wij gemiddeld 10 minuten voor tijd aanwezig zijn op het gevraagde adres. Bij abnormale weersomstandigheden, in de nachtelijke uren en tijdens de spits proberen wij zo snel mogelijk bij u te zijn.

 

Ik ben geland op Schiphol, wat nu?

Bij de boeking geeft u ons uw vluchtnummer door. Deze houden wij in de gaten. Zodra wij  zien dat u geland bent, ontvangt u van ons een sms. In deze sms wordt u gevraagd  contact op te nemen met de chauffeur waarvan u het sms'je heeft ontvangen, zodra u met uw bagage bij het meeting point bent. 

Wij maken gebruik van het meeting point van Schiphol. Deze kunt u vinden in de centrale hal, tussen spoor 3/4 & 5/6. Recht tegenover de Burger King. 

Zodra u heeft gebeld met onze chauffeur, staat deze binnen 5 a 10 minuutjes binnen bij u. Hij/Zij begeleidt u dan naar de taxi en helpt u met uw bagage.

 

Mag er in de taxi’s gerookt worden?

Er mag in de taxi’s niet gerookt worden, de passagier na u heeft net zoveel recht op een schoon en fris ruikende taxi zoals u.

 

Mogen er dieren vervoerd worden in de taxi’s?

Helaas kunnen we hier niet aan beginnen i.v.m. hygiëne.

 

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons de ritprijs direct betalen bij de chauffeur. U kunt zowel pinnen of betalen per creditcard. Voor deze handeling vragen wij € 2,00 extra in verband met de administratiekosten. Uiteraard kunt u ook contant betalen.

 

Ik wil mijn reservering wijzigen of annuleren. Hoe doe ik dat?

In uw bevestigingsmail die u direct na het bevestigen staat een bevestigingsnummer. Let op: annuleren kan uiterst tot 6 uur voor geplande vertrektijd. Daarna wordt er 30% annuleringskosten op basis van de ritprijs doorberekend.

 

Ik ben mijn spullen verloren in de taxi. Wat nu?

Dat is zeer vervelend. Neem contact met ons op (liefst via ons mailadres) en vermeld uw ritnummer en zo volledig mogelijk alle kenmerken waaraan wij uw spullen terug kunnen vinden of herkennen.

 

Ik heb een klacht. Wat nu?

Het kan zijn dat uw rit niet naar wens is verlopen. Dat spijt ons zeer. U kunt uw klacht richten naar en dan zullen wij z.s.m. terug reageren met een passende oplossing. Probeer kenteken en uw ritnummer te vermelden zodat wij u sneller kunnen helpen.

 

Mijn vraag staat er niet tussen. Wat nu?

Voor alle overige vragen of opmerkingen, neemt u dan gerust contact met ons op.

Wij zijn bereikbaar per mail, sms, what’s app of gewoon telefonisch.

Telefoon: 06-41193407 of 06-41193408

E-mail: